Syskon till Z

Tanken var egentligen att vi skulle vänta åtminstone tills Z är "rumsren" & kan gå själv, jag har aldrig varit ett fan av att ha två blöjbarn & syskonvagn är något jag mest av allt vill undvika. Men så hände en liten grej.. 

Vi blev gravida trots skydd & vi bestämde oss för att trots det behålla den lilla räkan - men ödet ville något annat & ja, ni kan nog räkna ut resten själva... Men det har fått oss att inse att vi ändå vill ha ett syskon till Z & vi har faktiskt redan öppnat bebisverkstaden. Vi har även tänkt bjuda in er till att få ta del av våran resa, redan innan den börjat. Spännande va?! 😇
6 kommentarer
Anonym

Tätta barn kan vara jobbigt ibland, men också vackert att se dom leka och ha kul tillsammans och så tajta.

Anonym

Fick du ett missfall? Det h fick jag också innan min lilla dotter. Väldigt tidigt, vecka 7. Men det är ju ändå ett barn man har förlorat ändå. Samma månad jag fick missfallet blev jag gravid igen. Ingen mens emellan. Och allt gick bra. Vi vill också ha ett syskon och juni var första månaden vi försökt. Jag måste ännu värre ta tills 1-5 juli innan jag tar ett test. Spännande! ❤

Svar: Ja, jag fick tyvärr missfall. Men sånt är livet tyvärr. Jag hoppas allt går vägen för er ❤️
Emilia Lindh

Anonym

Fixa ekonomin först. Ni har ju knappt råd med ett barn. Två kostar mer. ?

Svar: Hej kära Anonym. Vad vet du om vår inkomst? & hur kan du ifrån andra sidan skärmen avgöra ifall vi "knappt har råd med ett barn"? Nyfiken bara, du får gärna svara!
Emilia Lindh

Anonym

Håller med fixa ekonomin först och jobba i hop en bättre föräldrar penning !!!
Två kostar mer varför ha så bråttom för att slippa söka jobb eller vad ?!? Leva på bidrag som alla andra får betala som jobbar och sliter .
Tänk till lite för eran egen skull !

Anonym

Om kondomen inte är gammal så är det i princip omöjligt att bli gravid och så håller jag såklart med ovanstående, 2 barn med 1 ekonomi det bådar inte gott.

Anonym

Vadå om kondomer inte är gammal, ja har blivit gravid med både p piller, har ett spiral barn och ett par på stavsbarn hur förklara du de ? Vad ar ni med att göra med Emilias ekonomi vill dom försöka redan nu så är de ju doms val